woensdag 2 april 2008

Mosselen

Man man dit is toch HILARISCH!
Aangezien ik niet meer weet hoe je video'tjes moet integreren link ik gewoon. Mihi.

http://youtube.com/watch?v=8gEyjzvabaY

Voor de rest heb ik niet veel te zeggen.
Even een update dan maar van de dingen waarmee ik mij de laatste tijd heb bezig gehouden:
- solliciteren voor een studentenjob
- blij zijn dat ik er een had
- mogen solliciteren voor een andere studentenjob
- sip zijn dat de eerste mij toch niet meer nodig had
- blij zijn dat ik er een heb (Nederlandse examens verbeteren voor mensjes die een cursus nederlands als vreemde taal volgen! Hip! En ik moet eerst 2-3 dagen op cursus. Betaald. Moehaha)
- supporteren voor Leuven en Antwerpen in Mijn Restaurant.
- Mij enerveren aan Gent.
- Kotsen op Oostende.
- Of omgekeerd.
- Mij verslapen, als in door de snooze heen geslapen! Ik wist niet dat ik dat kon! Weer iets bijgeleerd dus.
- Mijn vriendje steunen die momenteel stage doet op de afdeling gynaecologie. Voor mensen van onze slag is dat écht NIET fijn. Ik herhaal: niet.
Vraag van de dag: waarom kent de accordeanman die onder mijn raam staat te spelen maar 4 liedjes? Slechte dan nog. Iemand een baksteen op overschot zodat die toevallig op zijn hoofd kan belanden?

2 opmerkingen:

Riet zei

Zo snel weliswaar. Ik vraag en u draait? :-)

Al geloof ik niet helemaal dat Dr. Feel zijn maanden zo leeg zijn. ;-)

Gegroet! u doet dat goed.

Tante Tietjes

Kuikie zei

hey lieve Dr.Feel, hopelijk lees je deze reactie.

moest een beetje lachen met het stukje.

groetekes van Kuikie en tot binnen een maand ofzo.