donderdag 11 oktober 2007

Vroem!

Na 24 jaar -ok, een dikke 6 jaar dat het officieel mocht- ben ik mijn theoretisch rij-examen gaan afleggen. En ik ben geslaagd! Mihi, het is grappig, ik die binnenkort -hopelijk- in een autootje zal rondtuffen langs menig Vlaamsch wegeltje en veldeken.


Mopjes die ik niet ga maken:
- allemaal van de baan want ik kom eraan!
- blijf allemaal binnen want ik ga eraan beginnen!
- ik ga de Vlaamse wegen vanaf nu onveilig maken!

Over die laatste: god ik HAAT het als mensen zeggen 'wij gaan plaats X onveilig maken'. Echt. "Onveilig maken" ik word er spontaan onnozel van! Ik kan het echt niet in woorden omschrijven hoe be-la-che-lijk ik dat vind klinken. Hoho. Alsof het dan niet meer veileuuuhg *insert stoere blik* is. Alsof je zo hip en cool en trendy bent dat het plots niet meer safe is om er te vertoeven. Alsof... grrr nee, ik kan er niet meer tegen! Serieus, mensen STOP ERMEE! Schrap die uitdrukking uit uw vocabulaire! NU!

Anyway: rijbewijs dus. Voorlopig althans. Wohey!

2 opmerkingen:

J-La zei

proficiat! doet me er nog eens aan denken dat ik daar dringend ook aan moet beginnen *bloos*

Prince Igor zei

onveilig maken, seriously

wie zegt dat nu ?

zoals in die vuile dash reclame waar die ene koe-achtige geit plots zo op haar kansloze toon zegt

- en wat nu ?
- nu gaan we feesten als de beesten !

en dan zo dom marginaal lachje, bweirk !

pisses me off !