zondag 18 november 2007

Virtuele knuffels

Groots was mijn verbazing nadat ik na een 'personality test' op facebook, waarbij je foto's moest aanklikken die jij linkt aan een bepaald thema, dit als profielschets kreeg:

Physical
You are a cuddle bug - from a warm hug shared with your best friend to steamy sex with your partner, you enjoy every bit of human contact that you can get. You demonstrate your love for others most fluidly through physical one-on-one contact and you feel the most loved when you are being touched. You feel disconnected when you are physically isolated from others. You're a people person and a lover of all things human.


Hoe kunnen ze nu zo juist zitten? For once herken ik mezelf wel in die uitleg want meestal is het niet veel soeps. Of net zoveel soep zodat iedereen zichzelf ergens wel in weet te herkennen. Maar dus, dit is best wel accuraat gedaan. Freaky. Dus ja, ik beken, ik ben een cuddle bug. Een aandachtshoer. Een affectiebeest. Ja ja ik beken ja. Geef me nu allemaal maar een knuffel! *moeha* plies

Bedenk ik mij: als dit al kan, gaan pc's en robots en quizjes ons leven overnemen? Moeten we binnenkort niet meer zelf nadenken maar laten we alles afhangen van een palmtop (die dan in onze handpalm zal ingewerkt zijn, SF en al!). Moeten we dan niet meer zelf nadenen over welke maaltijd we zullen nuttigen maar zal dat oplichten op een scherm op onze koelkast? Of staat het gerecht gewoon al klààr in de oven / op het vuur / in de microgolf? (Tiens dat lijkt me plots niet meer zó een schrikbarende evolutie...)

En wat met de knuffels, de affectie, de onverwachtse loverushes en daaruit voortvloeiende sudden outbursts of lurv? Denken we maar aan den Humo van een paar weken geleden waarin werd voorspeld dat we binnen een jaar of 5 de 'liefde' zullen 'bedrijven' met zogenaamde seksrobots. Nice. Doe er mij maar 1 met extra vibraties - dan zet ik die in de keuken en kan hij chocomousse kloppen. Mmmm. Chocolate *drools*

2 opmerkingen:

Prince Igor zei

fellow cuddle bug !

en damn, nu wil ik ook chocolademousse

zoutzoetzout zei

Filiiiiiiiiiiiip! Ge moet dringend terug wat leven brengen in uw blog. Zeg dat ik het gezegd heb!