donderdag 27 september 2007

Tetten en lelijke mensen.

Ja, deze vakkundig gekozen titel om voor elk wat wils te bieden: van de borstenminnende lesbo tot de Flairverslindende voyeuristische hetero. Ja en mannen ook ja. Ja tetten ja, tsss.

1. Tetten

Er is mij ter ore gekomen dat ons aller Mariah Carey (Maria Carré voor de vrienden) eigenhandig een oplossing heeft bedacht voor de groeiende werkloosheidscijfers. Zo heeft ze namelijk een nieuwe job bedacht en meteen in voege gebracht! Moeder Theresa moet hiernamaalsgewijs enorm trots zijn op haar me dunkt. Het is namelijk zo dat madam Carey een titboy in dienst heeft genomen. Een wàt? Een titboy. Serieus? Ja, een titboy. Is dat wat ik denk dat het is? Ja! Dat is het! De persoon in kwestie moet erop toezien dat het schap van ons Maria er te allen tijde piekfijn uitziet. Of symmetrisch. Of gewoon acceptabel, quoi. Wat een job! En kom het maar eens tegen dat ge nieuwe mensen leert kennen en ze vragen waar ge u mee bezighoudt.
- Hoi, ik werk bij 't Ruimerke.
- Hoi, ik check of de
tetten van ons Maria nog presentabel zijn.
Geef toe, hoeveel mannen zouden wel niet willen killen voor die
job. Voor de duidelijkheid: mij zegt het niet veel *insert innocent whistle*. [Ben Crabbé alert] Hij zal er waarschijnlijk ook zijn handen vol mee hebben! [/Ben Crabbé alert] Hoe belachelijk de job ook mag klinken, ik juich het ten zeerste toe en vind dat we het moeten expanderen naar de gewone vrouw in de straat die voor ne keer op den tellevies mag komen want iets zoals dit valt absoluut in de toekomst te vermijden. Absoluut. (Fellow gays, cover your eyes!)

2. Lelijke mensen

Ok, de naam is denigrerend maar het mag! Ik heb het namelijk over de release van de DVD van het eerste seizoen van Ugly Betty. Welke Betty? Die van Big Brother? Euhm, nice try but no. Ugly Betty is zowat dé hype op televisioneel gebied geweest van afgelopen zomer in de Steejts. Getuige daarvan is -helaas- de productie 'Sara' die sinds heden op VTM loopt. De telenovella's - God wat haat ik het woord! Het is zoals de tsunami-hype maar dan erger! - groeien hier als paddestoelen uit de grond en jullie weten allemaal: ik lust dat niet. Dus mensen, vergeet Sara en doe zoals ik! Spurt naar de dichtsbijzijnde Fnac om u die DVD aan te schaffen. U zal het zich allerminst beklagen. Het is gewoon te grappig en meeslepend en drama! En het bewijst hoe Extreme Makeover slash Beautiful ook omgekeerd kan werken. Na. Voor.

2 opmerkingen:

Prince Igor zei

ook ik ken de wonderen genaamd Ugly Betty

Bij mij was het wel gratis aangezien ik ze gewoon on line heb bekeken en ik eerste aflevering van seizoen 2 nu aan het downloaden ben :-)

het is waarachtig subliem.

net als grey's anatomy ^_^

Filip zei

Ze hadden het dus niet in de Fnac. Het zou pas binnenkomen binnen een jaar. Een jààr! Schande!